Pirmiausiai reikėtų pagalvoti, kaip iki šiol ugdėte vaiką, naujų daiktų suvokimą, vertę naudą. Reikėtų vaiką mokyti suvokimo ir galvojimo apie norimų daiktų naudą (noras savaime naudos neatspindi). Toliau analizuojant vaiko išskirtas naudas, mokyti vaiką prioretizuoti savo norus ir pasirinkti aktualiausią vieną, kurį šiuo metu galima patenkinti. Ugdyti suvokimą, jog ne viską žmonės gauna čia ir dabar, ne viskam įsigyti yra galimybių, mokyti planuoti ir prioterizuoti pirkinius, norus, mokyti iš kelių daiktų pasirinkti vieną. Nepamirškite kalbėtis su savo vaiku ir jam būtinai paaiškinti, kodėl šiuo metu galime nusipirkti tik vieną daiktą iš tavo norimų, o ne visus.
Taip pat, parduotuvėse reikėtų mokėti grynaisiais, tam, kad vaikas galėtų matyti pinigų baigtinumo procesą. Padėti vaikui suprasti daiktų vertės skirtumus. Papildomai, galima vaikui pateikti praktinius pavyzdžius, pvz. kiek reikia dirbti valandų, dienų, savaičių, jog galėtum nusipirkti vieną iš daiktų? Būtinai ugdyti vaikui darbo suvokimą, galbūt leisti užsidirbti pinigų pačiam už darbus namų ruošoje, kuriems įprastai atlikti samdote darbuotojus? Duoti praktines užduotis su kišenpinigiais, kad pats turėdamas savų pinigų, galėtų pamatyti pinigų baigtinumo procesą. Leisti vaikui vienu kartu išleisti visus turimus kišenpinigius ir suprasti ką reiškia kurį laiką neturėti pinigų – ugdyti suvokimą, jog savo išlaidas reikia planuoti.
Kalbėtis su vaiku apie žmogaus vertę (ugdyti suvokimą, jog žmogaus vertė nėra apsprendžiama turimų daiktų kiekiu, kokybe, prekiniu ženklu) – ypatingai jei tai yra paauglys. Atkreipti dėmesį į vaiko žiūrimą ir matomą turinį TV ar kitose išmaniosiose programose – galbūt jose pateikiama, jog daiktai sukuria žmogui vertę, gal vaikui yra formuojamas materializmas? Kalbėtis su vaiku apie reklamas ir jų tikruosius siekius priklausomai nuo jo amžiaus.